Malatya Anadolu Lisesi Homepage
Forum Home Forum Home » Müzik » Müzik Geniş Başlık
  New Posts New Posts RSS Feed - Grup Portecho
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Grup Portecho

 Post Reply Post Reply
Author
Message
xXx_Cage View Drop Down
Yeni KuLLanICI
Yeni KuLLanICI
Avatar

Joined: 08 AGuStoS 2003
Status: Offline
Points: 46
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xXx_Cage Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Grup Portecho
    Posted: 29 aRaLıK 2006 at 13:02
Arkadaşlar bu adamları dinleyene kadar electro müzik pek ilgimi çekmezdi ama çok iyiler be. yabancı zannediyordum bi de türk çıktılar. 31 aralıkta da istanbul balans music hall da çıkıyorlar. bu adresten videolarını bi seyredin parçanın adı sympathy. kendinize hakim olamayacaksınız. dinleyin ne dediğimi anlarsınız:))

Portheco
illic est unus erroris facio, tunc licentia pro infinitio...nex est solus solutio...


Back to Top
V.A. View Drop Down
Yeni KaYdoLmuŞ
Yeni KaYdoLmuŞ
Avatar

Joined: 03 oCaK 2007
Location: Kocaeli
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote V.A. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 oCaK 2007 at 11:54

Valla hiç duymamıştım...

Şimdi o şarkıyı indireceğim ve dinleyeceğim...

Umarım beğenirim...

Her zaman en iyiye...
Back to Top
story_keeper View Drop Down
Yeni KaYdoLmuŞ
Yeni KaYdoLmuŞ
Avatar

Joined: 09 aRaLıK 2006
Location: istanbul
Status: Offline
Points: 17
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote story_keeper Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 oCaK 2007 at 18:44
harbi güzelmiş bilader 2kez arka arkaya dinledim hala güzel geliyo ilginç bakalım nereye kadar
imza koyuyorum değiştiriliyor haberim yok bari özelden mesaj atılsaydı!
bu bir grup sayfasıdır forum değil! BÜTÜN M.@.L. ÖĞRENCİLERİNE AÇIK BİR GRUPTUR
http://groups.yahoo.com/group/malatya_anadolu
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 11.04
Copyright ©2001-2015 Web Wiz Ltd.